Islamic Widget

Al Quran

Saturday, January 29, 2011

ak datang kembali

as salam dan selamat sejahtera...
ak ada baca satu artikel,
penulis dia kata jangan sebut smekom, askum, salam pun x berapa digalakkan,
sebab ada maksud len,
ak tak tahu boleh percaya atau x,
tapi dari artikel ni, ak guna as salam,
dalam artikel tu kata leh guna.

ok, cukup bahagian intro,
dah lama ak x menulis kan,
nak kata sibuk, x sibuk,
cuma malas nak menulis,
vitamin M banyak sangat.

ak dekat program BeST dah masuk bulan ke-3,
lagi sebulan ak akan berpisah dengan peserta BeST yang sangat best,
agak sedih tapi setiap pertemuan pasti akan ada perpisahan kan.
ak redha dan terima jer.

sekarang ni ak dekat UTM, Skudai.
cuti tahun baru cina.
seminggu kot ak lepak dekat sini,
jumpa kawan2 lama,
sama2 berjuang dulu nak dapatkan sekeping ijazah,
dah dapat, tertinggal lak ijazah ak dekat rumah. huhu.

agaknya ni jer dulu tulisan ak,
ak dah hilang minat untuk menulis,
nanti kalau ada pape yang menarik,
ak kongsi dekat sini.

2 comments:

mar yanie said...

nk g utm jugak!!! tp x berkesempatan lg..see u later yen..

Nazreen B Abd Latif @ Yaacob said...

hihi...
tapi cni asik ujan la...
huhu