Islamic Widget

Al Quran

Sunday, July 26, 2009

paintball

hari ini aku join team sukam KTR main paintball
acara ni di buat di impian emas, skudai
ok gak suasana dia coz main dalam ladang kelapa sawit
aku bukan pakar sangat men sukan ni
datangnya sebagai pemain simpanan tapi dah jadi cam pemain tetap lak
coz sorang pemain tu ada sukan lain lak
punyalah semangat nak main, aku bangun pukul 6am coz kne kumpul pukul 7am kt sana
tp yang x bestnya, game start nak dekat pukul 10am
melepak la aku kt sana
game pertama aku x dapat nak tembak coz marker (pistol) aku jammed
game ke-2 lak ok sket
tapi aku kne tembak kat lengan
lebam sampai skunk
game ke-3 kami lawan budak2 palapes
aku dapat tembak sorang
seronok betul rasa, hehehhehe
tapi ak kena tembak kt jari,
x da la sakit sgt
game ke-4 ak dah penat sket
so agak awal kne tembak
budak tu tmbak kat mulut, so
cat tu masuk dalam mulut
huhuhuhu
tapi ok la
walaupun agak bosan masa nak tunggu giliran kami
sampai aku tertidur
tapi main paintball ni ada keseronokan dia tersendiri
korang cuba la main
maybe ketagih
cuma sukan ni agak mahal sket
huhuhu

No comments: