Islamic Widget

Al Quran

Monday, April 26, 2010

Pengakuan Berani Mati (PBM)

Assalamualaikum dan salam sejahtera
dalam post ini,
saya bernama seperti tertera dalam kad pengenalan
Nazreen Bin Abdul Latif @ Yaacob
ingin membuat satu pengakuan berani mati...
pengakuan ini berkaitan dengan/semasa saya sedang/telah menyiapkan PSM saya...

pertama-tama kali, saya ingin memohon maaf kepada Dr Shafinaz Shahir dan En. Asrul Ishak kerana saya dengan sengaja telah melanggar hampir semua peraturan yang telah ditetapkan oleh pihak yang bertanggungjawab. antara peraturan yang telah/sedang/akan dilanggar adalah
1. tidak memakai kasut ketika bekerja di lab
2. selalu tidak memakai lab coat ketika membuat kerja
3. selalu tidak memakai hand glove ketika menbuat kerja di lab
4. sentiasa memasuki lab selepas waktu bekerja secara haram
5. menyepahkan lab (sekarang dah kemas semula)

dan kepada rakan-rakan lab saya terutama saudara meor fikri kerana
1. ada tercuri/terambil MSM tanpa kebenaran
2. terambil dan tidak memulangkan alat radas
3. selalu mengacau ketika kamu membuat kerja
4. selalu menggunakan alatan radas tanpa kebenaran
5. selalu meyepahkan laci dan meja dengan alatan radas saya

dan kepada semua warga FBB sekalian, saya tahu saya ada terbuat salah.

disini, saya menyusun 20 jari memohon maaf dan keampunan moga semua dosa-dosa saya dapat diampunkan. mohon sangat keampunan daripada pihak yang terlibat.

Kesian, terima kasih.


yang benar


____________(ini adalah cetakan komputer, tandatangan tidak diperlukan)
NAZREEN BIN ABDUL LATIF @ YAACOB
3SSG

No comments: