Islamic Widget

Al Quran

Wednesday, June 1, 2011

arachnophobia...

assalamualaikum dan salam sejahtera...
percaya atau x...
sekarang ni ak tengah menaip di atas sofa...
sambil kaki atas sofa...
macam gadis sunti yang naik atas kerusi bila nampak lipas...
sebab...
td ak tertengok ada satu labah2 besar... besar beb... x tipu punya...
takut beb... walaupun ak pernah dikejar anjing...
hampir dikejar babi...
mengejar ular...
dikacau hantu...
dikejar lebah...
main2 dengan tikus (sampai kena gigit)...
tapi bagi ak labah2 adalah binatang yang paling menakutkan...
ni la orang kata arachnophobia...



wikipedia ada menyatakan...
arachnophobia adalah phobia yang spesifik, ketakutan kepada labah2 dan arachnid yang lain seperti kala jengking...

tapi ak terpaksa duduk di sini...
mempertaruhkan nyawa...
sebab nak tengok cerita House...
dan ada tugasan yang perlu diselesaikan...



apa2 pun...
jumpa lagi

2 comments:

♕ Mr.IX ♂ said...

haha~sabar jer la.. aku pn dah nampak dah labah2 tu.. leh je ko suruh aku halaukan... hehe

Nazreen B Abd Latif @ Yaacob said...

sjer kontrol macho beb... huhu