Islamic Widget

Al Quran

Saturday, September 12, 2009

jumaat (11-09-09)

kadang2 aku pelik kenapa aku selalu bagi tajuk jumaat ek. cam buat report mingguan lak.
tapi ari ini paling banyak meeting pernah aku dapat, huhuhuhu.
semalam, (khamis) aku ada meeting prog FIGURA dan ihya Ramadhan tapi aku terpaksa pergi meeting figura n akmal sebagai wakil aku dalam meeting ihya. meeting sampai pukil 1 am tapi aku x makan nasi lagi. huhuhu.
sampai dalam bilik, aku terus makan nasi kerabu yang aku beli dekat bazar tapi dari bau nasi tu, aku agak nasi tu dah basi tapi kerana terlalu lapar, aku makan jer tapi x amek tempat yang bnyak kuah. in the end, aku sakit perut. masa klas myco, do madihah perasan yang perut aku sakit.
pastu ingat nak tengok ery n elmi jo present proposal psm tapi kerana ada tugas (ihya), so x dapat lak, ase rugi lak sebab diorang kata best td.
malam tadi, aku pun ada meeting prog hari raya KTR n meeting prog mubarakah kkdk tapi aku dapat datang meeting prog hari raya jer. sowi atiq. huhuhu
esok, kena prepare for prog ihya ramadhan ktr........

No comments: