Islamic Widget

Al Quran

Thursday, September 24, 2009

kem pemamtapan mahasiswa ktr


















ni la gambar kami bila join kem pemamtapan mahasiswa kolej tun razak yang disertai oleh JKMKTR dan wakil kelab2 KTR. best giler. memula mmg kena paksa ble nak g tapi disebabkan tempat yang okey, ase sronok lak. kitaorng masuk utan malam2, men flying fox, high rope, abseiling, laluan berhalangan n wat sketsa.
pas join program ni, ketakutan aku pada tinggi dah kurang cuma aku trauma dengan tali cam petak2 tu, trauma gila la.
nama group aku murai, mmg kena la dgn aku cz aku la paling banyak cakap, ehhehe.
kitorng pun ada cheers

murai... murai
oh
murai... murai
oh
murai... murai
oh
muuraii

burung apa??? (pmpuan)
burung murai (llki)
burung apa??? (pmpuan)
burung murai

mmuuurrraaiiiiii ooohhhhh....

No comments: