Islamic Widget

Al Quran

Friday, September 25, 2009









raya tahun ini walaupun tak seberapa meriah macam tahun2 lepas, tapi tahun ni la yang paling penat.
cam raya tahun lepas, aku selalu jadi penunggu kat rumah tapi tahun ni aku ada gak melawat sedara mara, ye la, mana tahan asik kena perli je. sokmo x melawat sedara sampai sepupu sendiri pun aku lupa, heheheh.
tapi tahun ni famili ak x pegi lak ke chenor, kat situ lagi berlambak sedara mara, ingat tahun depan nak pergi sana la. leh gak kutip buah2 kat dusun kt sana.
walaupun dah masuk raya ke-6, sedara aku still datang terutamanya yang duk kat bandar nuh, ye la, aku kan menetap di kampung, so org bndar yg balik kg.
raya tahun ni agak best gak la cz dapat gak ak sembang2 cam org tua dgn sedara mara. gurau2 n then, kutip duit raya, ehhehe.
hari sabtu nnt, suku sakat ak nak wat bbq kat pantai, ni la 1st time aku join cz tahun depan x jadi, tahun sebelumnya aku asik x da kt umah, study punya pasai la.
tp, tahun ni x da la budak ex-smka wat reunion, klu dlu, stiap cuti hari raya x kira la raya puasa @ raya haji, asik nk wat reunion jer.
to all my friends at pekan, sori la x dapat datang umah korang cz ak mmg bizi melayan tetamu n then lg satu, ak tak taw umah korg kt ner, tp yg peliknya, korg taw lak umah aku kt mner, huhuhu
k lah, chow dulu

No comments: