Islamic Widget

Al Quran

Tuesday, November 24, 2009

21-11-09






Pada 21-11-09 ari tu, kamiorang iaitu aku, zuhairi, akmal, miey nad, tikah, nisa, haida, kinah, din dan sasha telah mengholidaykan diri kami di air terjun kota tinggi.
seronok gak masa tu walaupun terpaksa menbayar sejumlah wang iaitu rm 7.50 satu kepala. apa lagi, kami main air kat sana lebih kurang 8 jam lamanya.
walaupun menggigil kesejukan, kami masih teruskan acara mandian sehingga badan menjadi kecut.
dalam pada masa yang sama, kami juga telah melanggar undang2 di sana iaitu kami telah menbawa makanan dari luar, abes tu, makanan kat sana mahal gila, cam makanan kat hotel. walaupun ditahan oleh pekerja di sana, nasib baik mereka memahami. hahak.
macam2 kami wat kat sana, menyelam, lemas, mengelongsor, dll.
pas 8 jam mandi manda, kami pun nak balikla tapi akmal nak jejalan kt sekitar bandar penawar dan desaru. sambil menghayati pemandangan pantai dan sekumpulan orang yang nak cari maut kerana mandi walaupun bendera merah telah dikibarkan, kami telah menjamah sedikit nasi lemak yang tertinggal.
dalam jam 9 pm, baru kami balik tapi singgah sekejap di rumah kinah untuk makan malam. hehe.
dan selepas itu, kami menginap pula di rumah akmal dan ak telah dicakar oleh kucing dia, si ming ming. sian kat tangan ak.
pape pn, 21-11-09 stii the best dan mnjadi nostalgia selepas perkelahan di pantai penyabong, mersing pasa semester lepas.

No comments: