Islamic Widget

Al Quran

Saturday, June 5, 2010

tidur

assalamulaikm dan salam sejahtera...
sebenarnya x tahu nak tulis apa ni...
otak ni pun lansung x da idea...
tapi, sekarang ni tengah bosan gila...
sekarang ni dah pukul 1.58am tapi lansung x mengantuk...
mungkin sebab dah tidur petang tadi kot...



lepas ak meninggalkan dunia belajar ni...
ingatkan dapat tidur macam orang normal...
tapi masih rutin tidur ak macam pelajar...
huhuhu...



dulu masa bergelar pelajar...
memang tidur lambat pun...
tapi kena bangun awal...
bangun lambat masa hari minggu...
tapi kalau ada perjumpaan Kelab Badminton Tun Razak...
kena bangun awal juga...
tapi, lepas bergelar senior...
selalu juga datang lewat ke perjumpaan...
hahahak


masa dekat UTM...
walaupun ak tidur lambat...
tapi ak antara orang yang bangun awal...
selalu juga ketuk bilik rakan sekelas...
lepas 2-3 ketuk kalau x bangun...
mampos diorang la...


mengikut kajian...
orang yang tidur lambat ni akan senang gemuk...
mula2 ak ingat sebab mungkin ada perubahan hormon atau sistem badan kalau tidur lambat...
rupa2nya...
kalau kita tidur lambat...
kita senang rasa lapar...
lepas tu kita makan...
dah kenyang, kita tidur...
mana badan x naik...



duu masa menetap kat UTM...
selalu juga ak melepak dekat FKE @ P19...
makan roti canai...
tahun 3 lak...
lepak dekat K9...
makan western food...
hahahak...