Islamic Widget

Al Quran

Saturday, December 18, 2010

tiga minggu di kolompoo

salam dan selamat sejahtera...
dah bersawang laman sesawang ak ni kan...
sibuk beb... lagi sibuk dari masa ak bergelar mahasiswa...
ingatkan bila dah bergelar maha-si-tua ni... xda la sibuk sangat...

pejam... celik... pejam... celik....
dah 3 minggu ak bermastautin di K.L ni...
sekejap je kan masa berlalu...
tapi, ak agak x suka la kehidupan di K.L ni...
sesak sangat... semua kena pantas... kalau x pantas... nescaya dikau akan ketinggalan...

sesak tu satu hal pula...
ak ni dah la x suka tempat yang sesak...
tapi di K.L ni... semua tempat nak sesak...
dalam tandas pun ramai orang... huhu
teringat ak masa solat jumaat dekat Masjid Jamek semalam...
masa nak keluar... x nampak jalan depan...
orang je ak tengok...
jadi, bab kata kawan ak (lupa sapa cakap)... kita ikut arus orang je la...

tapi setiap ada con, mesti ada pro kan...
yang ak suka pasai K.L ni satu jer...
sistem pengankutan awam dia...
macam LRT, Monorail...
kalau guna... cepat sampai la...
dan ak rasa... lebih baik naik pengankutan macam ni daripada ko memandu....
huhuhu

ok la... tu sahajalah coretan ak...huhu

jumpa lagi

5 comments:

Zara said...

yen, kl duk katne??

Tengku Idzzan said...
This comment has been removed by the author.
Nazreen B Abd Latif @ Yaacob said...

zara: yen tinggal umah mak sedara dekat taman melawati... kursus dekat capital quare... unirazak... meh la dtg melawat...

izan: hehehe... dh x berapa celup sgt sbb ak dh ada kad touch n go...

Tengku Idzzan said...
This comment has been removed by the author.
Mohd Fahmi Muhammad Mubarak said...

Anda ditag...
Hehehe...

Permintaan Yang Tertangguh