Islamic Widget

Al Quran

Wednesday, December 21, 2011

NoVeL... (tak tahu nak letak tajuk apa)

Assalamualaikum dan salam sejahtera...
macam biasa, ayat pendahuluan ak... dah lama rasanya x menulis kan...
huhu... cuma hari ni ak nak menulis...

pasal apa ek???
hah, novel...

korang suka baca novel???
sejujurnya ak x suka baca novel, sebab kebanyakan novel adalah berkaitan cinta dan jiwang...
jiwang dan cinta...
geli la weh, x cukup ke dalam TV dan filem penuh dengan cerita cinta...
dalam novel pun ada...

tapi ak mula minat baca novel bila terbelek2 novel ex-roomate ak... An Abu Hanifah...
mana dia ek... rindu la... dah lost contact... huhu
berbalik pada cerita novel tu, ak ingat lagi tajuk dia...
"mandatori" ditulis oleh Ramlee Awang Mursyid (RAM)...


tapi x gila2 lagi... tapi sangat suka cara penceritaan dia
mula gila bila baca "bagaikan puteri"...
pinjam dari kawan sekelas ak... as...
novel tu jenis bersambung... lepas tu baca "cinta sang ratu"...
lepas tu ak mula beli novel RAM neh... sekarang dah jadi peminat agak fanatik...

hari ini dalam sejarah sebab novel pertama ak yang telah ditandatangani oleh dia...
beli guna online... zaman maju dah kan... hehe



tapi mungkin x baca lagi kot...
sebab sekarang ni dalam proses nak habiskan novel "kasino" hasil karya saifullizan tahir...
bila dah habis baca... ak tulis sikit review dia ek...


ok la... papepun... jumpa lagi...

2 comments:

mar yanie said...

aku pun dah start suke bc novel bila dah keje ngan buku2 ni..isi ms lapang bagus ngan bc novel..boleh tmbah perbendaharaan kata.. perbendaharaan?? betol ke..hehe

Nazreen B Abd Latif @ Yaacob said...

bagus la tu...
hehe... tp best la ko ek...
dpt baca buku free... coz keja dgn buku...
ak pn ada dlm proses nk bce buku ilmiah... tp mybe slow2 kot...