Islamic Widget

Al Quran

Thursday, September 16, 2010

siarkanlah gambar...

salam dan selamat sejahtera...
rasanya sebagai warga Malaysia yang prihatin...
lita tahu kan kes yang hangat diperkatakan sekarang ni...
kes mengenai pembunuhan Dato' Sosilawati dan rakan beliau...

memang tragik dan sadis betul cara kematian mereka...
ak pun x paham yang manusia sekejam tu boleh ada dekat dunia ni...
dalam berita malam tadi...
sebenarnya kes kehilangan dan kematian yang berkaitan dengan suspek utama adalah sebanyak 20 kes...
dan masih disisasat sekiranya ada lagi kes2 kehilangan orang yang berkaitan dengan manusia durjana tu...

lagi satu yang merunsingkan hati ak...
kenapa media atau pihak2 terlibat nak rahsikan identiti peguam yang bergelar datuk tu...
dah terang2 dia buat salah dan dah mengaku pun...
siarkanlah gambar atau nama sebenar...
ye la, takut nanti orang x kenal dia... nanti boleh la dia buat hal lagi...

lagi satu kalau identiti dia disiarkan...
bolehlah ak sekeh sepam dua kalau jumpa dekat tepi jalan...
huhuhu....

6 comments:

Mohd Fahmi Muhammad Mubarak said...

Nama datuk tue panjang sangat...
Adik aku ada jumpa nama laknat tue...

Nazreen B Abd Latif @ Yaacob said...

owh ye ker...
sbb stiap kali ak tgk berita or bce sokabar...
msti dia digelar suspek utama @ peguam bergelar datuk jer...
huhu

mar yanie said...

suspek tu tak penah dapat gelaran datuk dari mane2 negeri pon..seriously tamak haloba loyar (lawyer buruk) tu..

Nazreen B Abd Latif @ Yaacob said...

tu la sai...
tp akunk media dh siarkan muka dia...
mybe pas ak tlis sai ni kot...
hua3...

mar yanie said...

perasaan betol la kau ni yen..macam la owang akhbar ade masa nak jengok belog ini..hua3..

Nazreen B Abd Latif @ Yaacob said...

mne la taw kan
even dr shafinaz pn jenguk gak
hihihik