Islamic Widget

Al Quran

Tuesday, September 28, 2010

sudah bergraduasi...

salam dan selamat sejahtera...
alhamdulillah, semalam secara rasminya ak telah selamat diijabkabulkan.... eh silap...
digraduasikan dalam upacara yang cukup hebat, mantap dan meletup...
majlis konvokesyen...

tapi betul cakap kawan ak...
sebelum nak konvo ni... banyak betul dugaan yang menimpa...
macam ak... masalah baju...
mula2 ak beli baju melayu warna biru tua tapi teluk belanga la... sebab tu kan baju orang johor...
UTM kan uni dekat johor... rupa2nya kena pakai baju cekak musang...
bercelaru la ak mencari baju melayu cekak musang berwarna hitam atau biru tua...

ronda2 dekat kawasan taman u dan pulai... x jumpa... kesian dekat saiful amri... terima kasih meri...
hehehehe... ingat nak jalan2 dengan ko tapi akhirnya terpaksa menyusahkan ko cari baju ak...
esoknya (sehari sebelum konvo) ak merantau pula dengan helmi johari dan helmi nadri...
mula2 nak pergi ke Angsana... tapi terlencong ke Skudai Parade... sebab hujan...
jalan2 tapi x jumpa... lepas hujan berhenti, kami menuju ke Angsana...
alhamdulillah, lepas dalam 30 minit berjalan, berjumpalah baju yang berkenan di hati....
terima kasih helmi jo dan helmi nad... huhu... tapi malam tu pening kepala betul... sebab mula2 kena panas... lepas tu hujan.... lepas tu air cond... lepas tu panas semula.... lepas tu air cond.... akhir sekali... panas....

masa dalam dewan lak... fakulti kami paling terakhir untuk ambil ijazah tu...
macam ironik lak... dah la kami batch terakhir SSB/SSG (sekarang ni dah tukar SQB/SQG)...
batch terakhir yang diraikan dalam bionite (dengar kata nanti dah xda dah)...

masa atas pentas lak... agak takut la gak...
bila depan pro canselor tu... sepatutnya ak kena cakap "terima kasih Tan Sri"
tapi ak terkedu... sampai dia cakap tahniah 2 kali...
last2... ak ambil ijazah tu (macam buku tapi x dapat transkrip betul2 lagi), terus beredar... hehehe

akhir sekali sesi bergambar... nanti la ak upload ek... hehe
tapi sekarang ni ak secara rasminya adalah graduan UTM... tahniah kepada ak... dan kawan2 juga la...

jumpa lagi...

5 comments:

Mohd Fahmi Muhammad Mubarak said...

Tahniah Yen...
Nanti, aku, Afiq, Zura, Shasha, Tengku graduate konvo Master nanti, kau datanglah ya...
Sebab nama kau ada kat konvo tue, jadi tak meriah kalau kau tak ada...
;)

mar yanie said...

congratez!!!

oyiesan said...

congratz

Nazreen B Abd Latif @ Yaacob said...

fahmi: insyaAllah... klu x sibuk la...

mayani: congrat to u gk

oyie: maseh...

roslan said...

congratz too!