Islamic Widget

Al Quran

Sunday, August 15, 2010

diari ramadhan nazreen: ep 4

salam dan selamat sejahtera...
diari ramadhan nazreen ep 3 x dak...
x da apa yang menarik berlaku...
yang ada ep 4....

hari ni entah kenapa...
istimewa sangat...
rezeki datang melimpah ruah....

petang tadi akak ipar ak telefon...
nak belanja nasi beriyani....
dengan murtabak.... waaa....
ini sudah sedap....

tapi hari ini ak kena berbuka dekat MUIP....
ada program sikit....
ada mesyuarat dan majlis berbuka puasa bagi kerabat2 di raja pahang....
Tengku Mahkota pun ada juga....

jadi, ak memilih MUIP sebagai destinasi berbuka puasa...
mula2 segan juga....
tengok semua orang macam datuk2 jer...
bersampin pelbagai....

tapi bila dah tengok rakan2 sekerja ak duduk selamba jer...
ak pe la lagi...
meja ak tu semua bukan kerabat....
bak kata pak cik sebelah ak tu....
kami ni kerabut jer....
hahahaha...

seronok la makan ramai2 macam tu....
tengok gelagat orang....
yang x leh tahan...
rasanya meja ak jer 100% orang pakai tangan....
x formal lansung....
tapi ak suka, ak pun pernah je makan dekat resort 4 bintang....
tapi pakai tangan...

ni sekarang kat rumah...
nak makan nasi beriani lak...
dan juga murtabak...
hahaha

bon apetite...

6 comments:

mar yanie said...

eyp yen..sila kurang kan makan! =)

Nazreen B Abd Latif @ Yaacob said...

x leh la maryani...
kalau godaan wanita tu ak leh tepis sana... tepis sni....

godaan makanan di x leh nk ditepis2 dah...
sumer masuk perut
kueh3

Hamzah Ian said...

bestnye... mcm2 ko mkn..gua duk hostel ni jgk merane.. haha

btw salam ramadhan...

Nazreen B Abd Latif @ Yaacob said...

x per la
selama ak blaja cm ko pn sama gak
tahun ni jer nak merasa keseronokan berbuka tuh

atiq said...

org pose makin kuruih...ang>>kita nntkan konvo :P

Nazreen B Abd Latif @ Yaacob said...

x per la atiq....
bior beso sket bdan ak nih
hehehe
kurus sgt ak nih