Islamic Widget

Al Quran

Thursday, October 7, 2010

blogwalking award...

salam dan selamat sejahtera...
pagi2 ni ak buka blog ak sambil tengok follower2 ak...
tiba2 ak ditag oleh follower ak pasai blogwalking award...
mar yanie nama beliau... huhu
layan je la...
hehehe
rasanya kena jawab soalan kot...




Apa yang bermain di fikiran anda?
sekarang ni fikiran ak kosong tapi benda yang selalu ak fikirkan... bila la ak nak jadi kaya raya... nak bayar hutang ptptn dan nak menikah dengan anak dara orang


Apakah nama samaran anda? 
orang selalu panggil ak yen... ada juga yang panggil pok yen... masa matrik dlu... ada kawan panggil ak michael... tapi panggil je yen

Senaraikan 3 orang yang anda sayang
Rasullulah S.A.W
arwah abah ak
mak


Panggilan untuk si dia
xda lagi la... korang doa2 kan lah

Hadiah yang paling diimpikan dari si dia
kalau dah ada nanti... ak harap dapat figura gundam skala 1:100


Belog mana yang paling anda suka jenguk?
suka blog yang berkaitan mengenai sains, politik dan berani menyampaikan pendapat (kutuk sistem)

Tag pada 15 rakan blogger anda

shakina

sekian, terima kasih...

6 comments:

mar yanie said...

gud!! :D

Nazreen B Abd Latif @ Yaacob said...

yeah... tp per motif wat benda nih ek???

mar yanie said...

just for fun..yen, register ngan nuffnang..dpt wat dwit ngn berblogging!!

Nazreen B Abd Latif @ Yaacob said...

dr dlu asik dpt singgit jer
x paham cmner duit tu leh bertambah
mula2 0.25... trus 1.00,
pastu x nek2 dah
maryani lak dh brapa hinggit????

mar yanie said...

dh dpt 6 inggit..tp lmbat gak nk naek..kne slalu bc belog org lain n tinggal mesej..bwat kota shout mix box..sgt berguna!! pastu paste nuffnang kt page..=)

Nazreen B Abd Latif @ Yaacob said...

bnda pe kota shout mix box tu????