Islamic Widget

Al Quran

Thursday, October 21, 2010

International Islamic Fashion Show

salam dan selamat sejahtera....
semalam atau kelmarin ak x ingat...
tapi ak ada tertengok satu klip video...
berkenaan islamic fashion show...
bertaraf antarabangsa pula tu...

ak x minat klip2 macam ni tapi tergerak hati nak tengok...
korang tahu x...
ak hampir2  (sebenarnya dah) nak mencarut dan beristighfar... (tapi mencarut tu banyak la)...
ak tahu la ilmu agama ak sikit...
tapi ak tahu la asas2...
dan ak tahu fesyen2 tu bukan islamik lansung...

dan yang membuat ak terkilan...
pemerintah negara malaysia dan bini dia datang...
malah merasmikan...
dan ak terbaca dalam satu blog...
bini dia yang jadi penaung...
lupa nak bagi tahu...
diorang ni orang islam...

sedih beb...
aurat adalah wajib bagi orang islam tapi ramai orang islam ambil mudah...
dan lebih sedih jika pemerintah pun sama juga...
rakyat akan ikut pemerintah...
ak x hairan kalau dalam masa terdekat ni...
Malaysia mungkin dilanda bencana...
kerana kemungkaran sudah terlalu banyak...

sekian terima kasih...

4 comments:

Miss Lemonade said...

bak link video tu yen..aku nk tgk..tp ade yg dh diremove

Nazreen B Abd Latif @ Yaacob said...

dalam fb la tnggu sat ak crik


weh... dh kne remove la
pantas btoi diorg ni ek

YAT said...

ak sokong 200%! wpun ak ni taklah baik sgt, tp ak mngutuk habis-habisan. tolonglah jgn guna name islamic tu! langsung x menggambarkan. jahil sungguh..

http://www.facebook.com/pages/Rosmah-Mansur-sila-minta-maaf-pada-umat-islam/163629210328599#!/pages/Rosmah-Mansur-sila-minta-maaf-pada-umat-islam/163629210328599?v=wall

Nazreen B Abd Latif @ Yaacob said...

tapi... padan lah kan...
dia pun x bertudung gak...
huhu
msti dia nak sampaikan ideologi dia...
rosakkan agama jek