Islamic Widget

Al Quran

Tuesday, October 5, 2010

kesedihan...



salam dan selamat sejahtera...
x sangka... semalam bila sampai rumah...
rasa sedih sangat... rasa nak duduk dekat UTM lama sikit...
walaupun nak dekat 11 hari ak bercuti sempena konvokesyen

dulu masa habis final exam... x rasa sedih sangat sebab ak tahu akan jumpa lagi dengan kawan2...
masa konvo... tapi bila dah habis konvo... x tahu la...
lagi sedih dari masa ak tinggalkan sekolah menengah dan dunia matrik...
mungkin sebab dalam UTM ak banyak mengumpul kenangan... menimba ilmu baru...
berdepan dengan konflik... aktif dalam organisasi... jadi gila2... jadi serius...
tengok pula gambar yang ak ambil dari laptop mail.... sedih juga lak...

antara gambar kenangan ak ( dalam laptop mail)

mandi dekat air terjun pulai
dari kiri: yen, zul, daus, mail, (ptotographer: linda)

dekat jusco tebrau... makan pizza hut...
(yen, miza, mail, linda) (photographer:daus)

kongsi air... berkat

diorang suka betul gambar ni... (photographer: yen)

dekat air terjun kota tinggi... sebelum makan pizza

muka happy

tengah hidupkan api untuk BBQ jkmktr09 sambil diperhatikan oleh din (din malas)
ak dan kinah jer yang rajin masak... orang lain nak pose jer
(dari kiri: radzi, kinah, yen, din, linda)
yeah... api dah marak
main simbah2 air... per la diorang ni...
hangus... sapa la nak makan nih
kawan kinah... masa ni ingat semua nama diorang tapi sekarang dah lupa dah....

posing time...
program lain ni... lepak2 dalam bilik jkm, pastu tiba2 rasa nak memasak...
(chef haida tengah goreng jemput)


jemput yang telah digorang...


ni masa nak pergi meeting last jkmktr09

gadis2 jkmktro9 (erni, dayah, as)

timb ketua exco gerak gempur

makan time (dari kiri: mail, radzi, ecam)

nak jadi kassim selamat
(belakang: anode tu macam serius jer, makanan yang dia suka dah habis kot)

banayk betul nasi diorang ambil... 

lagak seorang wakil rakyat

timb pengerusi jkmktr09 cuba membuli anak2 buah buat kali terakhir

ni masa kursus pemamtapan mahasiswa dekat asahan, melaka

group ak tuh... murai go... MURAI

benci betul dengan benda ni... sebab masa high rope ak ada masalah dengan benda macam ni

seksi beb gambar ni

ak d raba... gangguan seksual

antara peserta yang terlibat... bendera kami xda sebab dah hancur basah

hari terakhir...

kumpulan murai... (ketuanya adalah ak)

gambar x formal bersama pengetua... bendera tinggal batang kayu jer

ramai2... (formal)



sebelum high rope...
macam tabik tentera nazi lak pakcik ni
(p.s: pakcik ni yang ak tenking masa ak tersekat dekat jala labah2... maaf pakcik)

ni adalah antara gambar dari laptop mail yang ak ambil... banyak lagi tapi ni sebahagian jer...
sangat rindu masa ni.... 
nanti kalau senagn ak upload lagi ek...

jumpa lagi....


2 comments:

mar yanie said...

sdey tak boleh nak gile2 lagi ngan kawan..bile kerja susah nak gile2 ngan kawan yang lebih berusia..hehe

Nazreen B Abd Latif @ Yaacob said...

a'ah...
sbb semua org dh anngap kita matang...
tp matang x smestinya x leh gle2... toi x???