Islamic Widget

Al Quran

Saturday, August 8, 2009

final year.... arggghhhh diriku masih muda

dah sebulan aku masuk semester baru
tapi baru sekarang aku sedar aku dah masuk tahun ke-3
ataupun final year
sedar x sedar dah 2 tahun aku belajar kat UTM ni
aku ingat aku muda lagi tapi mengenangkan mentee aku pun dah tahun dua
membuatkan aku terasa tua
entah lar, x lama lagi aku akan terjun ke dunia realiti
sekarang ni hanyalah fantasi
bila dah keluar u nnt
kena berdikari, dah x boleh depend pada lectr, pada kawan or family lagi
aku pun sekarang nak cari kerja
sebab dah x mampu nak belajar
tapi kalau ada kesempatan,
aku akan teruskan belajar sampai taraf PhD
tapi tu la
bila aku muhasabah diri semula
aku ada rasa aku ni x matang lagi la
kalau nak dibandingkan dengan coursemate aku yang lain
nak kata muda
ada cosmate aku yang lebih muda dari aku
huhuhuhuhu.....
mungkin aku x bersedia untuk menjadi matang kot
huhuhuhu
huhuhuhu
huhuhu

1 comment:

Unknown said...

Salam...
Hehehe...
Aku dah matang sebenarnya...
Cuma, perwatakan yang kau bawa tue aje yang seakan-akan seperti kebudak-budakkan...

Cheer up, OK?