Islamic Widget

Al Quran

Wednesday, August 19, 2009

hari bertuah bagi aku

pada 17 ogos 09 (ahad) adalah hari paling bertuah bagi aku. pada hari itu, JKM KTR telah menganjurkan majlis perasmian penutupan SOREM 09, program di bawah arahan saudari Tay Ke Yin.
walaupun aku agak penat untuk datang, tapi demi semangat JKM, aku gagahi jua diri ini. ok gak majlis ini walaupun penglibatan pelajar lelaki agak kurang, besa la tu, laleki kan makin pupus di IPT, huhuhuhu.
tapi, di program ini la, 1st time aku dapat hadiah cabutan bertuah, no 20 mmg no bertuah aku pada malam itu. seronok gila. heheheheh.
ingat sampai situ juga tetapi aku x sngka yang nama aku disebut oleh pembantu felo sebagai siswa terbaik kem pemamtapan mahasiswa 09. walaupun sampai sekarang aku pelik kenapa aku dapat anugerah itu.
huhuhuhuhu
malam itu mmg hari yang bertuah.

No comments: