Islamic Widget

Al Quran

Monday, August 31, 2009

hepy beday

pada sabtu lepas, 29-08-09, genaplah umur aku menjadi 21 tahun, so, lepas ini, aku boleh menjadi seorang pengundi yang berdaftar, untuk menentukan masa depan negara,chewahhh.
dah 21 tahun aku hidup ek, tapi masih x da jasa2 besar yang aku buat setakat ini. entah sampai berapa tahun lagi aku akan hidup. banyak lagi benda yang aku x capai dalam hidup ini.
orang selalu bergembira tatkala menyambut hari jadi mereka tapi aku, kadang kala risau sebab setiap tahun berlalu, maka makin dekat diri kita pada kematian. bukan aku takut pada mati sebab semua orang akan mati juga cuma sebelum aku mati, aku harap semua impian aku jadi kenyataan.
pada hari yang sama, muzhafar masa aku matrik (KMPh) pun menyambut hari jadi nya juga yang ke-20 dan kalau Michael Jackson hidup, pada tarikh yang sama pun, hari jadi dia.
so, pada sesapa yang menyambut hari jadi pada 29th august, welcome to our club.


p.s. selamat hari jadi pada mayo (3SSA) yang sambut pada 30 ogos.

No comments: